Friday, July 17, 2009

Nicole - Natural Life




Nicole - Natural Life

受shaun邀请的一次外拍。谢谢你shaun~

22 comments:

Toy Soldier said...

extremely vote for this bro...
nice feeling.....nice compo and nice tones control.......

Kevin Ho said...

Wow...very sexy....very pretty...
Nice capture ^^

zero5 phh said...

10Q man~ :)

zero5 phh said...

10Q~ ^^V

Sean Goh said...

nice shot!
got the feel!
model so sexy ...she got beautiful leg!

Kevin Ho said...

Really enjoyed seeing this album....gave me new ideas and showed that there is definitely much more I should learn....^^

Great job =)

zero5 phh said...

10Q ~ :)
yes~ she quite TOP in sabah here.

zero5 phh said...

10Q~
but still a lot for me to learn~ :)

James Voon said...

i like this album :D

Zawa Huang said...

this is nice, i love the composition and lighting, of course the model is great too in order to produce this piece

Zawa Huang said...

I love this too.. there's some kind of beauty in it.. the pose, the composition, the environment.. and some seduction.. hehe with her pretty legs and sexy pose, and the breeze

Zawa Huang said...

lucky guys. :p

Zawa Huang said...

wow... love the tone and composition, juz the pose.. emm... i think if her left arm raised above in similar angle... it would gimme more impact. (juz my 2 cents upon seeing the photo, based on my mood now.. hehe)

zero5 phh said...

10Q :)

EDDY NG said...

nice.... : )

Calvin Mak Men Kitt said...

05兄,你这一套新作品,我有一个遗憾,两个惊喜,三个感觉。
遗憾: 我没能参与。。。。。。。。
惊喜1:我觉得你已开始了新的里程碑,进步的那个。至少是我还没能达到的程度,还远咧。。。
惊喜2:NICHOLE太PRO了,反而不‘真’了。但这次的演出,却反而看见她的纯真美。(除了那三人 合照。。。。。:P HEHEHEHEHEHHE )
感觉1: 人。。。美。
感觉2: 景。。。美。
感觉3: 摄影技术。。。美。

zero5 phh said...

kitkat兄: 谢谢您的称赞。要走的路还很远很远呢~
我,还差的远呢~大家一起加油吧。

其实你不必感觉遗憾,因为这次基本上并不算的上是外拍。而是个摄影教学而已。
所以我也没拍到什么。
对~nicole的确太pro了。我是花了点时间及小秘诀才能让她拍的比较自然的。

Calvin Mak Men Kitt said...

我个人比较喜欢这张,因为她很‘真’。
你呢?你自己喜欢那张呢?

zero5 phh said...

这张我用了些小手段来,才拍的出她的情绪的。
但也只有shaun(nicole男友)才能够完成。呵呵~

zero5 phh said...

我个人最最最喜欢的是这张。~
因为情绪,肢体,感觉,构图,色调,等都是我脑袋拍下之前想要的画面。

Calvin Mak Men Kitt said...

老实说,有CONCEPT的拍摄作品,的确容易带动观众情绪。
不管感觉如何,至少有人会去讨论你的好与不好。那已足够让作者沸腾啦~
我也好久没拍过我想要的作品了。
我也没问过自己想要拍什么,可能是怕眼高手低吧。。。。讲就一流,做就第九流。
很不好意思的想问问05兄,你看了我之前的作品后,能让我知道你的看法和给我一些建议吗?
不关好听与否,我想知道我‘站’在那里。THKS 05 bro.
*PS: 和你一样,厌倦了所谓的nice, nice, nice............

zero5 phh said...

呵呵~见到面再谈吧~ :)
大家一起加油~